THE EMO CHICKS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

THE EMO CHICKS

Een forum met gezelligheid NIETS MOET ALLES MAG
 
IndexIndex  Emo ChicksEmo Chicks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
EXCLUSIVE TUBES ONLY WITH EMO COINS - JOIN THE FORUM TRAIN - PLEASE VOTE ONCE A DAY - HAVE FUN AND BE CREATIVE

 

 Regels Basislessen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
EricaWilma
Emo Chick de Luxe
Emo Chick de Luxe
EricaWilma


Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 26-06-11
Leeftijd : 52

Regels Basislessen Empty
BerichtOnderwerp: Regels Basislessen   Regels Basislessen Emptydo feb 02, 2012 8:12 am

Regels Basislessen Rules10
Alle lesjes zijn gemaakt door Erica met gebruik van Paint Shop Pro
De ideeën die gebruikt zijn zijn geheel aan de schrijver, enige gelijkenissen met andere lesjes berust op toeval, daarom berust de ©️ voor het lesje bij de schrijver en mag deze niet gekopieerd worden. Wil je de lesjes linken op je club, groep, site etc neem dan even kontakt op met de lessen schrijver voor toestemming (voor erica is het email ericahissink@gmail.com)

In dit gedeelte zal ik wat basis principes uitleggen van psp dit kan van alles zijn, technieken, maar ook psp hulp etc, geef bij Erica aan wat je graag zou willen weten en ik probeer je op weg te helpen ps kan geen wonderen verrichten lol en alles weet ik ook niet maar zal zeker mijn best doen Smile

heel veel plezier met de lessen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sensibility.clubs.nl/
 
Regels Basislessen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels / terms of use
» Regels / Term of use
» De huis regels lees deze even goed door
» Regels Fun to Play!! Lees deze goed door!
» Regels Tuts Area!! Lees deze goed door!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
THE EMO CHICKS :: EMO CHICKS FREEBIE TUTS :: Tutorial's Erica :: Basislessen-
Ga naar: